آنتی ماسون & صهیون

بسم الله الرحمن الرحیم

اما چه اتفاقاتی در آینده خواهد افتاد؟

تمامی اتفاقات جهان حول چند کشور است . ایران، سوریه، اردن، اسرائیل، عربستان .از این کشور ها ایران و اسرائیل از مهم ترین کشور های هستند که این دو سرنوشت دنیا را روشن میسازند. خیلی روشن یعنی این که اگر درجنگ چند جانبه آینده ایران پیروز شود حکومت اسلامی کم کم جهان را خواهد گرفت. اگر اسرائیل پیروز شود دیگر نامی از اسلام نخواهد ماند. و از آن جایی که اسلام همیشه زنده خواهد ماند، به همین جهت پیروز این میدان بلاشک اسلام خواهد بود. و اسرائیل و تفکر صهیونیزم به زودی فروخواهد پاشید . 

اما مهم اینجاست که دوری یا نزدیکی این فروپاشی رابطه مستقیمی با فعالیت ما خواهد داشت . اگر دیگران از تحولات اخیر آگاه باشند قطعا این حادثه زود تر اتفاق خواه افتاد. از همه مهم تر این که نابودی ظلم هزینه های سنگینی دارد. یکی از این هزینه ها جنگ سخت است. یک مسئله مشخص است آغاز جنگ سخت با ایران مساوی است با آخرین جنگ جهانی دنیا.

چگونه ایران را وارد جنگ میکنند؟ 

روشن است ایران هرگز به هیچ کشوری حمله نخواهد کرد مگر این که منافعش که بقای اسلام است در خطر بیفتد. چند فرض برای واردکردن ایران به میدان جنگ پیش بینی میشود:

1- تنش نفت و بسته شدن تنگه هرمز از جانب ایران و واکنش آمریکا(نیروی نظامی صهیونیزم). که در این هنگام با دخالت عربستان یک جنگ بین ایران و عربستان شکل خواهد گرفت.

2- دخالت نیروهای خارجی در سوریه که در این هنگام ایران برای آن که پل ارتباطی با لبنان را از دست ندهد با کشور دخالت کنند برخورد فیزیکی خواهد کرد. این برخورد میتواند غیر مستقیم ( به واسطه سوری ها) یا روشن و آشکار توسط ایران. که بهترین کشوری که میتواند به سوریه حمله کند اردن است . 

3- دخالت عربستان در سوریه و و تنش شدید ایران و عربستان که منجر به جنگ فیزیکی خواهد شد . 

 

از این 3 فرض تنها 2 فرض آن (1و2) بیشترین احتمال را دارا هستند. و ترکیبی از این دو مارا به درک نسبتا درستی از تحولات آینده می رساند. 

 

پس : 

سوریه مورد تهاجم قرار میگیرد. ایران به نفع سوریه وارد جنگ میشود از طرفی برای آن که از جنگ سود بیشتری ببرد موازنه را مثبت میکند یعنی تنگه هرمز را می بندد و با عربستان دچار تنش شدید دیپلماسی خواهد شد. که ممکن است منجر به حملات کوتاه سخت شود. در این میان بحران سوخت جهان را فراخواهد گرفت. به همین بهانه انقلاب های اروپایی دوباره از سر گرفته خواهد شد. اینبار بسیار شدید تر از قبل. جهان دچار یک بحران جدی خواهد شد. ایران بعد از چند ماه سوریه را پس میگیرد. اینبار نوبت اسرائیل و آمریکا خواهد شد . یک جنگ تمام عیار جهان را فراخواهد گرفت . این جنگ هم به نفع مقاومت بسیار کوتاه خواهد بود. چرا که غرب در آن هنگام دچار بحران است و فشار اقتصادی هرگز نخواهد گذاشت جنگ ادامه بیابد و با فشار مردم غرب کم کم حکوکت های غربی سرنگون خواهند شد.

این یک تحلیل بسیار کلی برای چند سال آینده بود. احتمال میدهیم حداقل 70 % آن محقق شود.

 

اما یک نکته مهم سوریه چگونه تصرف خواهد شد ؟ مدتی است که نیروهای شبهه نظامی در سوریه قدرت گرفته اند. 2 نیرو برای ما شناخته شده است. اول نیرویی به ریاست ش.ع که گفته شده است که چند سال پیش طی یک عملیات ترور شده است. اما برخی منابع از زنده بودن وی خبر دادند. دوم نیروی جدیدی با ریاست ع.ب که یک عامل بسیار مهم برای نابودی اسد است . از طرفی اردن یک تهدید جدی برای سوریه است . پس جنگ از دو جانب داخلی و خارجی بر سوریه تحمیل خواهد شد . 

حال باید جلوی ایران گرفته شود . حمله باید در زمانی باشد که ایران در شرایط بدی باشد. مثلا فتنه و جنگ داخلی به واسطه انتخابات یا شرایط بد اقتصادی (تا به حال فتنه اقتصادی نداشته ایم). در این میان هم سوریه دچار جنگ داخلی و خارجی خواهد بود و هم ایران. به همین جهت شرایط برای جبهه مقاومت بسیار سخت خواهد شد. 

 از همین رو از تمامی دوستان گرامی میخواهیم شرایط فعلی منطقه و کشور را بسیار جدی دنبال کنید. تا جایی که ممکن است دیگران را از حداقل اتفاقات منطقه و پیامد آن آگاه سازید .

نصر من الله ...

 



صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

خدا : حرمت بنده من از حرمت کعبه بالاتر است . ***************** قطعه گمشده ای از پر پرواز کم است یازده بار شمردیم و یکی باز کم است این همه آب که جاریست، نه اقیانوس است عرق شرم زمین است که سرباز کم است..... خ
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نور و آدرس soltanh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان